eet puur natuur

Pure koolhydraatarme seizoenrecepten Bundel

Begin vandaag met het eten van voeding waar jouw lichaam behoefte aan heeft.

  • Gezonder zijn
  • Meer energie hebben
  • Afslanken
  • Minder trek hebben

Nu Slechts voor 27,95

Je kunt gelijk beginnen

Groente- en fruit kalender 
Je kunt makkelijk zien wat er allemaal in het seizoen is.

87 Gezonde recepten 
Met ingrediënten die zoveel mogelijk uit Nederland komen.

Betaalbare gerechten
Je kunt goede kwaliteit producten kopen en toch binnen je budget blijven.

Je kan de recepten prima gebruiken als je de koolhydraatarme levensstijl toepast en graag Nederlandse seizoensrecepten en betaalbare recepten wil hebben. Ik ben er van overtuigt dat je veel plezier zal beleven aan het koken en eten van deze recepten. Het zal je helpen bij je koolhydraatarme levensstijl. De recepten zijn voor beginners maar ook voor mensen die al langer een koolhydraatarme levensstijl toepassen.

Lekker gezond eten en wordt ook nog eens gezonder en slanker

  • 77 basis recepten die je het hele jaar kan maken omdat ze zijn aangepast aan het seizoen
  • Voor elk seizoen zijn er meerdere exclusieve gerechten
  • Gemakkelijk te maken en de voorbereiding is niet meer dan een half uur

Eet wat jouw lichaam nodig heeft

Door deze boeken wil ik je gaan stimuleren en motiveren om goed voor lichaam te gaan zorgen. Dan zal je helaas sommige voedingsmiddelen moeten schrappen.

  • Slecht bewerkte voeding wat vooral in de fabriek gebeurt maar ook thuis
  • Wat voor jouw zorg voor een hoge en of lange stijging van je bloedsuiker
  • Onnatuurlijke voeding

Dit kan lijden tot:

  • Onbalans in je lichaam (in je darmen, bloed, hormoonhuishouding en organen) wat kan zorgen voor ziektes  
  • Overgewicht
  • Insuline recensent is mede oorzaak van bijna alle chronische ziekten!

Veel mensen krijgen op vrij jonge leeftijd chronische ziekten of kwalen. Zorg dat je dit voor bent of vermindert. Daarom raad ik je aan om lekker natuurlijk te gaan eten. Bestel gerust de ”Pure koolhydraatarme seizoenrecepten” Bundel en begin vandaag nog met gezonder en slanker worden.

Hoe zal je dan moeten gaan eten?

Ik ben Peter Mulder oprichter van Eet Puur Natuur

Peter Mulder

In principe is het heel makkelijk eet zoals mensen die geen of zelden last hebben van overgewicht en chronische ziekten.

  1. Eet natuurlijke producten en berijd ze op juiste manier.
  2. Eet geen voeding waar je hoge bloedsuiker van krijgt. Dit is heel persoonlijk maar makkelijk te meten.
  3. Eet veel groente en de rest met mate. Richt je vooral op gezonde voedingstoffen zoals vitaminen, mineralen spoorelementen.

Door koolhydraatarme recepten heb ik en miljoenen andere mensen gezondheidsvoordelen ervaren. Je zal beter voelen zowel mentaal als fysiek. 

Hoeveel koolhydraten mag je eten?

Dat hangt af van veel factoren af. Als je weet waar je bloedsuiker te sterk omhoog van gaat en dit laat je niet gebeuren. Is het geen probleem om de onderstaande macro's (vetten, koolhydraten en  eiwitten) verhoudingen aan te houden. Als je bloedsuiker onder controle hebt zal het makkelijk(er) zijn om af te vallen. 

Dit plaatje laat zien wat de macro's zijn van volkeren die natuurlijk eten en leven. Dit is een gemiddelde sommige volkeren zaten hier weer onder of boven. Je kunt zien dat er grote verschillen zijn onder de volkeren maar ze zijn wel allemaal gezonder dan dat we nu zijn.

Wat ze wel onder controle hadden was hun bloedsuiker. Er was een goede balans van insuline en bloedsuiker en de cellen waren gevoelig voor insuline. Er was geen overvloed aan glucose in het bloed jaar in jaar uit.

Waarom niet een koolhydraatarm levensstijl zonder bloedsuiker testen?

Ja het is bewezen dat koolhydraatarm eten werkt. Alleen mag je veel voedingsmiddelen niet meer eten. Maar het kan zijn dat jij dat prima kan eten. En andersom kan ook het geval zijn. Door net wat andere ingrediënten te gebruiken voor de recepten die je maakt kan je gezonder en slanker worden. Zo is een ander eetwijze veel makkelijker aan te leren en vol te houden. Het is gezonder dan een "normale"  koolhydraatarme voeding. Als je ook nog voor een groot gedeelte puur natuur gaat eten met goede bereidingsmethode is dat nog beter.

Dit zit in het “Pure koolhydraatarme seizoenrecepten” bundel

Het zijn veel koolhydraatarme varianten van bekende en hele populaire recepten, die veel Nederlanders dagelijks eten. Het zal anders smaken dan je gewent bent maar het is zeker lekker. Aan sommige gerechten (vooral smoothies) zal je moeten wennen. 

Pure budget koolhydraatarme Lente recepten

Waarde "normaal"  €27,95

Pure Koolhydraatarme Lente recepten

Pure budget koolhydraatarm 77 basisrecepten*aangepast voor de Lente + 15 extra en een groente- en een fruit kalender

Met onder andere deze recepten:

  • Rabarber cheesecake(moes)
  • Aspergesoep
  • Raapstelen salade
  • Preischotel
  • Romige asperge
  • Zuurkool stamppot

Pure budget koolhydraatarme Zomer recepten

Waarde "normaal"  €27,95

Pure budget koolhydraatarme 77 basisrecepten aangepast voor de Zomer recepten + 10 extra en een groente- en een fruit kalender.

Met onder andere deze recepten:

  • Bessen pudding
  • Snelle gazpacho
  • Spitskool salade
  • Turkse pizza
  • Frisse wraps
  • Nasi van bloemkool rijst
Pure Koolhydraatarme Zomer recepten

Pure budget koolhydraatarme herfst recepten

Waarde "normaal"  €27,95

Pure Koolhydraatarme Herfst recepten

Pure budget koolhydraatarm 77 basisrecepten*aangepast voor de Herfst + 11 extra en een groente- en een fruit kalender

Met onder andere deze recepten:

  • Pompoentaart
  • Broccolisoep
  • Courgette salade
  • Gegrilde radicchio
  • Wokken met herfst groenten
  • Stamppot prei



Pure budget koolhydraatarme winter recepten

Waarde "normaal"  €27,95

Pure budget koolhydraatarm 77 basisrecepten*aangepast voor de Winter + 6 extra en een groente- en een fruit kalender

Met onder andere deze recepten:

  • Snert van Groene kool 
  • Rammenassoep
  • Veldsla salade
  • Gegrilde Pastinaak
  • Stamppot Winterpostelein
Pure Koolhydraatarme Winter recepten

Mijn gezonde voeding e-boek

Waarde "normaal"  € 27,95

Je kunt gaan ontdekken wat voor jouw persoonlijk gezond is om te eten. Hoe je bloedsuiker het beste test. Dan weet je welke voeding met koolhydraten en zonder je kan gaan eten en welke je moet vermijden of verminderen. 

Je zal waarschijnlijk zien dat je per voedingssoort er anders op regeert. En zelfs andere waarden hebben van voeding van de zelfde soort met de zelfde hoeveelheid koolhydraten. Zoals een appel vergeleken met een peer. Met het zelfde aantal koolhydraten en suikers.

Dit is de manier om gezond af te vallen door net wat andere voedingsmiddelen te gebruiken, die er voor zorgen dat je gaat afvallen.


Het is bewezen dat natuurlijk koolhydraatarm(er) eten helpt bij afvallen.

Hierdoor zal je

  • Lichaam (meer) in balans komen 
  • Gezonder zijn
  • Slanker zijn
  • Een mooiere huid hebben
  • 3 of 2 keer per dag lekker genieten de gerechten

Nu met 3 gratis bonussen!

Waarde 17,95

Weekmenu analyseWeet wat je eet

Zo kun je makkelijk zien als genoeg goede voedingsstoffen eet.

En wat je kunt gaan eten.

Waarde 27,95

Je doel bereiken
Mentale oefeningen

Hierdoor zal de kans veel groter zijn dat jij, je doel bereikt.

Waarde 17,95

Groente- en fruit kalender 

Weet wat wanneer in het seizoen is.

Totale waarde van de bundel en de bonussen is 175,65

Eenmalig 27,95  

Over Peter Mulder 

Toen ik jong was at ik alles wat lekker was en was absoluut niet met gezondheid bezig. Ik ben smal gebouwd en had tot mijn 30ste geen last van overgewicht. Ook had ik nog genoeg energie om na mijn werk nog (leuke) dingen te ondernemen :-)


Na mijn 30ste was het een heel ander verhaal. Er kwam elk jaar wat kilootjes bij en na mijn werk begon ik steeds vermoeider te worden, alleen nog maar op de bank en maar sappen. Is dit herkenbaar? Langzamerhand vond ik dat daar iets aan gedaan moest worden.


Daarom is mijn doel nu om zo gezond mogelijk te zijn en te blijven. Daarbij ook wat kilo’s verliezen zal niet verkeert zijn (nu al 19 kilo kwijt) en meer energie krijgen is natuurlijk ook geen straf.


Jaren terug ben ik gaan verdiepen in gezond eten om mijn extra kilo’s kwijt te raken. Ik heb al meerdere diëten gedaan maar niets kon ik volhouden, door verschillende redenen. Nadat ik gestopt was met het een dieet, ging ik weer opzoek hoe je makkelijk kunt afvallen en gezonder worden.


Ik heb veel bestudeert en uitgeprobeerd. Koolhydraatarm en alleen langzame koolhydraat eten kwam steeds weer terug in mijn onderzoek naar wat gezond eten is. Koolhydraatarm ben ik gaan combineren met natuurlijk eten.


Dit is nu mijn passie geworden vooral door lekkere gerechten te bedenken en die te koken.

Heerlijk. Ik hoop dat je met deze gerecht lekker eet en dat je er gezonder en slanker van wordt.


En dat je met de tips je gezondheid op een hoger level kan tillen en sneller kan afslanken.


Maak er een gezond jaar van


Peter Mulder
>