Zeer Tijdelijke Introductie  Aanbieding

Krijg 4 budget

koolhydraatarme

 kookboeken voor € 4,95

+ "mijn gezonde voeding"  boek

Deze aanbieding is geldig totdat de teller is afgelopen 

00
Days
:
 
03
Uren 
:
 
59
Minuten 
:
 
59
Seconden 

You missed out!

Boeken recepten en mijn gezonde voeding

5 gezondheidsboeken

 

Omdat ik je een geweldige introductie aanbieding wil geven omdat je op deze webpagina gekomen bent. Je bent goed bezig hiervoor wil ik je belonen. Je krijgt elke maand de recepten voor de komende maand toegestuurd en gelijk "mijn gezonde voeding" e-boek.


Zodat je gelijk kunt beginnen met koolhydraatarme recepten te koken. Zonder veel geld uit te geven aan boodschappen. Je zal wel voordelen ondervinden van deze gezonde recepten.
 

Normaal € 139,75 Nu voor slechts  € 4,95!

Dit zit in het “Pure koolhydraatarme seizoenrecepten” + mijn gezonde voeding

  1. Pure budget koolhydraatarm Lente recepten
  2. Pure budget koolhydraatarme Zomer recepten
  3. Pure budget koolhydraatarme Herfst recepten
  4. Pure budget koolhydraatarme Winter recepten
  5. Mijn gezonde voeding
    Je kunt gaan ontdekken wat voor jouw persoonlijk gezond is om te eten.  

Door mijn eigen ervaring ben ik er achter gekomen dat puur eten in combinatie met een koolhydraatarme levensstijl. Een goede manier is om lekker te leven zonder de overtollige kilo’s.


Alleen er was steeds één ding waar ik steeds tegen aan liep: Ik kon niet veel koolhydraatarme recepten vinden die Nederlandse seizoensrecepten gebruiken.


O ja er waren er eigenlijk twee, de prijs die je in totaal kwijt bent voor de recepten die ik vond  zijn (te) duur. Na veel ploeteren en uitproberen ben ik mijn eigen recepten gaan maken.


Heerlijke recepten maken dat is mijn passie geworden. Hierdoor kun jij het hele jaar van de lekkere koolhydraatarme recepten genieten. De recepten zijn hoog op smaak vaak door heerlijke kruiden en sausen.

Alle recepten in dit kookpakket volgen mijn Pure koolhydraatarme Formule

1. Er wordt zo veel mogelijk Nederlandse voedingsmiddelen gebruikt. 

Als je Nederlandse voedingsmiddelen gebruikt dan kan het veel sneller op jouw bord belanden. Dit heeft als voordeel dat het lekkerder smaakt. Het is ook gezonder. Hoe sneller je groenten, fruit, vlees en vis op je bord licht, des te meer goede voedingstoffen er nog in zitten.


Je bent op deze manier ook minder verantwoordelijk voor het vervoer over langere afstanden wat zeer milieu belastend is. Is het dan mogelijk om met alleen maar Nederlandse producten te eten? Ja dat is goed mogelijk. We hebben hier genoeg goede voeding.


We hebben zelfs  superfoods in eigen land. Om eigentijdse gerechten te maken gebruik ik soms voedingsmiddelen uit Europa of daarbuiten. Dit is zijn vaak kruiden en specerijen.

Quiche zonder rand

2. Seizoensrecepten

De recepten zijn zo samengesteld dat alle ingrediënten uit het Nederlandse seizoen komen. Voor elke maand heb ik verschillende recepten gemaakt. Zo kan je makkelijk seizoensgebonden gaan koken. Je zal merken dat deze voedingsmiddelen vaak meer smaak hebben.


Heb je wel eens aardbeien in de winter geproefd? Waren die smaakvol? Waarschijnlijk niet. Je krijgt ook de voedingsmiddelen binnen waar je lichaam op dat tijdstip behoefte aan heeft.

Veel Ingrediënten

3. Niet (te) veel ingrediënten

Heb jij dat ook? Als je een lekker recept tegenkomt en je kijkt dan naar de ingrediënten lijst, dat je schrikt. Er staat een waslijst van ingrediënten op. Dan moet je veel voedingsmiddelen in huis halen om dat recept te maken.


Meerdere van de ingrediënten gebruik je nooit weer. Daarom heb ik nu een hele grote la met kruiden. Omdat ik toch meerdere van dat soort recepten heb gemaakt. Het wordt ook niet makkelijker op, om het recept te maken (meer handelingen). Het recept wordt er ook duur van.


Daarom probeer ik niet te veel ingrediënten te gebruiken. Er zitten wel genoeg verschillende ingrediënten in om veel soorten voedingstoffen binnen te krijgen.

Door de Pure koolhydraatarme Formule kun je:

Makkelijk gezonde koolhydraatarme seizoensmaaltijden gaan eten, zonder dat je jouw boodschappenbudget overschrijd

Insert Image

Door koolhydraatarme recepten heb ik en miljoenen andere mensen gezondheidsvoordelen ervaren. Je kunt deze koolhydraatarme recepten gebruiken als je begint met het koolhydraatarme levensstijl.


Ook kun je ze prima gebruiken als je de koolhydraatarme levensstijl toepast en graag seizoensrecepten en betaalbare recepten wil hebben.


Ik ben er van overtuigt dat je veel plezier zal beleven aan het koken en eten van deze recepten. Het zal je helpen bij je koolhydraatarme levensstijl.

Pure budget koolhydraatarme Lente recepten

Waarde "normaal"  € 27,95

Pure Koolhydraatarme Lente recepten

Het zijn allemaal koolhydraatarme varianten van bekende en hele populaire recepten die veel Nederlanders dagelijks eten. Je krijgt elke lente maand minimaal 24 recepten dus 72 in totaal.


Sommige ontbijt en lunch gerechten zullen ongeveer het zelfde zijn als in de vorige maand(en) alleen aangepast aan de betreffende maand. Zo kun je zonder moeite de recepten maken en hoef je niet elke maand weer hele nieuwe recepten te gaan koken. Dit geld ook voor de andere seizoenen.


Dit zijn een paar van de recepten

Insert Image

Pure budget koolhydraatarme Zomer recepten

Waarde "normaal"  € 27,95

Pure Koolhydraatarme Zomer recepten

In de zomer zijn lekker veel groenten en fruit in het seizoen doe hier je voordeel mee. Je kunt ook heel goed voedingsmiddelen gaan fermenteren, wekken en invriezen om langer van de vele voedingsmiddelen te genieten.


Fermenteren heeft als voordeel dat het gezonder is voor je darmen. Naast de recepten laat ik je wat algemene fermentaties en weck opties zien. Zo kun je langer van de vele voedingsmiddelen genieten en veel goede voedingstoffen eten.  Je krijgt elke maand minimaal 24 recepten voor in de  Zomer dus 72 in totaal.


Dit zijn een paar van de recepten

Insert Image

Pure budget koolhydraatarme Herfst recepten

Waarde "normaal"  € 27,95

Pure Koolhydraatarme Herfst recepten

In dit seizoen zijn veel verschillende voedingsmiddelen in het seizoen. Zoals noten, er wordt uitgelegd hoe je deze kunt drogen, zodat je er langer van kan genieten en hoe je er meel van maakt.


Er zijn ook heel wat wilde noten bomen in ons Land doe hier je voordeel mee (vooral als je een klein budget hebt). Tamme kastanjes zijn vaak in overvloed aanwezig in de Nederlandse bossen. Deze kun in veel recepten gebruiken vooral als je er meel van maakt.


Ook bramen zijn er in overvloed deze kun gebruiken in verschillende recepten. Je krijgt elke Herfst maand minimaal 24 recepten dus 72 in totaal.


Dit zijn een paar van de recepten

Insert Image

Pure budget koolhydraatarme Winter recepten

Waarde "normaal"  € 27,95

Pure Koolhydraatarme Winter recepten

Het digitale boek “Pure budget koolhydraatarme Winter recepten” In de winter heb je niet heel veel keuze aan voedingsmiddelen maar wel voldoende om de winter door te komen. Er groeien nog wel wat knollen, wortelen, ui en een paar soorten bladgroente.


Er zijn er ongeveer nog 20 voedingsmiddelen die in het seizoen zijn. Ook kun je kiezen voor voedingsmiddelen die gekoeld worden en daardoor maanden lang houdbaar zijn. Je kunt ook heel goed gedroogde voedingsmiddelen eten.


Door de recepten die je krijgt zal je zien dat je ook in de winter, met Nederlandse voeding lekker kan eten met veel variatie. Je krijgt elke Winter maand minimaal 24 recepten dus 72 in totaal. Ook zitten er meerdere koolhydraatarme stamppotten bij.


Dit zijn een paar van de recepten

Insert Image

Mijn gezonde voeding

Waarde "normaal"  € 27,95

Mijn gezonde voeding

Door een onderzoek is bewezen dat mensen verschillend reageren op precies het zelfde voeding. Wat gezonde voeding is, is dus per persoon verschillend. Wat voor de 1 heel gezond is kan voor de ander niet zo gezond zijn. Dit komt door verschillende genen, levensstijl en verschillende samenstelling van onze darm bacteriën.


Ontdek welke voeding jij het beste kan gaan eten. Je kan testen wat voor jouw lichaam goed is om te eten. Je krijgt de tools om een persoonlijk voedingsplan te maken voor jouw lijf. Dit is gebaseerd op je reacties van de favoriete voedingsmiddelen die je dagelijks eet.


Je kan hierdoor je overtollige kilo’s kwijt raken en je streefgewicht behouden. Je zal ook minder kans lopen om veel ziektes te krijgen. Door de juiste voeding te eten die bij jouw past. Jouw lichaam bepaalt wat je beter wel en niet kan eten.


Door deze test weet je precies welke koolhydraatrijke jij kan eten en welke je zal moeten minderen of vermijden. Je zal waarschijnlijk zien dat je de zelfde soorten voeding anders reageert. Hierdoor kun je met kleine aanpassingen een groot gezondheid voordeel behalen.  


Mijn gezonde voeding inhoud


• Wat er voor zorgt dat ieder lichaam anders omgaat met voeding

• Hoe je test, wat voor jouw lichaam gezond is om te eten en wat minder gezond is

• Hoe je een goed overzicht krijgt van wat wel en niet te eten

Al miljoenen mensen hebben een goede ervaringen met een koolhydraatarm levensstijl.


En ontdek:


• Lekkere, makkelijke, snelle gerechten

• Vooral Nederlandse ingrediënten

• Wat voor jouw persoonlijk gezonde voeding is

Je kunt nu gaan beginnen met lekker koolhydraatarme recepten maken, met voeding die gezond zijn voor jouw. Dit zal je helpen om jouw algemene gezondheid verbeteren. De methodes die ik gebruik zijn bewezen effectief. Miljoenen mensen hebben hier al baat bij. Ik heb er alleen mijn (Nederlandse budget) draai er aan gegeven.


Eenmalig geen € 139,75 maar € 4,95


Als je deze bundel nu besteld krijg je elke maand de specifieke recepten toegestuurd, om die maand de lekker koolhydraatarme recepten te gaan koken.


Bij elkaar zijn het meer dan 150 recepten, dat is nog geen 0,03 cent per recept + je krijgt er ook nog een extra digitaal boek bij met de persoonlijk gezonde voeding test er bij.


Zolang de timer draait is de aanbieding nog geldig. Maak er van te voren gebruik van.

Boeken recepten en mijn gezonde voeding

Je krijgt echt alles voor € 4,95

00
Days
:
 
03
Uren 
:
 
59
Minuten 
:
 
59
Seconden 

You missed out!

Zolang de aftelklok  aftelt

Over Peter Mulder 

Toen ik jong was at ik alles wat lekker was en was absoluut niet met gezondheid bezig. Ik ben smal gebouwd en had tot mijn 30ste geen last van overgewicht. Ook had ik nog genoeg energie om na mijn werk nog (leuke) dingen te ondernemen :-)


Na mijn 30ste was het een heel ander verhaal. Er kwam elk jaar wat kilootjes bij en na mijn werk begon ik steeds vermoeider te worden, alleen nog maar op de bank en maar sappen. Is dit herkenbaar? Langzamerhand vond ik dat daar iets aan gedaan moest worden.


Daarom is mijn doel nu om zo gezond mogelijk te zijn en te blijven. Daarbij ook wat kilo’s verliezen zal niet verkeert zijn (nu al 19 kilo kwijt) en meer energie krijgen is natuurlijk ook geen straf.


Jaren terug ben ik gaan verdiepen in gezond eten om mijn extra kilo’s kwijt te raken. Ik heb al meerdere diëten gedaan maar niets kon ik volhouden, door verschillende redenen. Nadat ik gestopt was met het een dieet, ging ik weer opzoek hoe je makkelijk kunt afvallen en gezonder worden.


Ik heb veel bestudeert en uitgeprobeerd. Koolhydraatarm en alleen langzame koolhydraat eten kwam steeds weer terug in mijn onderzoek naar wat gezond eten is. Koolhydraatarm ben ik gaan combineren met natuurlijk eten.


Dit is nu mijn passie geworden vooral door lekkere gerechten te bedenken en die te koken.

Heerlijk. Ik hoop dat je met deze gerecht lekker eet en dat je er gezonder en slanker van wordt.


En dat je met de tips je gezondheid op een hoger level kan tillen en sneller kan afslanken.


Maak er een gezond jaar van


Peter Mulder